• Veiksmingos derybos

    Seminare praktinių užduočių metu susipažinsite su derybų taktikomis, klaidomis ir būdais joms išvengti, išmoksite pažinti oponentą, sėkmingai susitarti dėl prekės ar paslaugos sąlygų bei kainos. Seminaro dalyviai bus įtraukti” į derybų aktualijas, derėsis, analizuos bei vertins kitus.



  • Įmonės viešųjų ryšių kūrimo technologijos

    Mokymų metu bus nagrinėjama, kaip viešieji ryšiai dera su bendra įmonės vadyba, aiškinamasi, ko tikisi iš įmonės tikslinės auditorijos ir kokią komunikacinę žinutę bei kokiais kanalais jas verta siųsti. Bus diskutuojama, kaip viešieji ryšiai siejasi su reklama, populiarinimu, pozicionavimu, lobizmu.



  • Efektyvus laiko valdymas

    Ar galima valdyti savo laiką? Kodėl jo vis pritrūksta darant gausybę darbų? Praktinių mokymų metu dalyviai susipažins su laiko planavimo pamatinėmis nuostatomis, įvertins savo gebėjimus išskirti veiklos prioritetus, išbandys savęs valdymo laike metodus, įsigilins į chronobiologijos principus kaip galimybę panaudoti patį efektyviausią laiką skirtingu paros metu, per savaitę.



  • Duomenų analizė ir skaičiavimas MS EXCEL

    Kursas skirtas visiems, kas savo kasdieniame darbe naudojasi Microsoft Excel programa ir nori patobulinti turimus įgūdžius. Mokymų metu kursų klausytojai išmoks darbus atlikti efektyviau, profesionaliau, per trumpesnį laiką, o rezultatus pateiki vaizdžiau ir informatyviau. Didelis dėmesys skiriamas darbui su dideliais duomenų sąrašais, programos galimybių, supaprastinančių didelių duomenų kiekių suvedimą, apdorojimą, paiešką.



  • Balso algoritmas

    Kalbate, bet dažnai abejojate, ar Jus girdi, supranta, priima, tiki, domisi. Verbalika turi vos 7 procentus įtakos komunikacijos efektyvumui. Taigi svarbu ne tik tai, ką sakote. Reikšminga ir tai, kaip tai sakote, kaip tuo metu jaučiatės, ką galvojate. Kai pasikeičia kalba bei bendravimas, keičiasi ir gyvenimo kokybė.
    “Balso algoritmas” – tai praktinių užsiėmimų kursai, kuriuose išmokstama kalbėti taip, kad Jus išgirstų ir tikėtų. Jie skirti Jums, nes Jūs bendraujate su draugais, kolegomis, partneriais, klientais, vadovais, darbuotojais, vaikais, sutuoktiniu (-e).



  • Parduok, kai miegi - kaip padvigubinti pardavimus naudojant AdWords reklamą

    Mokymų tikslas: Sukurti AdWords reklamos kompaniją, suskaičiuoti, kiek ji atsiperka ir suvokti, ką reikia daryti, kad maksimizuoti AdWords reklamos atsipirkimą.



  • MES komanda. Komandinio darbo įgūdžių lavinimas

    Mokymų metu bus akcentuojamas gebėjimas dirbti ir siekti tikslų komandoje, susitarimas ir pasitikėjimas kitais, argumentuotas nuomonės išsakymas, gebėjimas išklausyti ir klausyti. Būti atviriems ir empatiškiems, pripažinti ir gerbti kitų žmonių teises, kitokią elgseną. Tolerancija.



  • Kaip teisingai kalbėti, kad parduotume daugiau? Efektyvūs pokalbių su klientais algoritmai

    Pagrindinės mokymų temos: "Sėkmingo pardavimo pokalbio struktūra (algoritmas)", "Kaip susikurti efektyvų pokalbių algoritmą savo prekei/paslaugai?". Tipiniai klientų atsisakymai („neturiu laiko, „pagalvosiu“, „paskambinsiu vėliau“ ir pan,) ir kaip juos įveikti? Kaip rasti tikrąsias kliento abejonių priežastis, kaip bendrauti taip, kad suteikti reikiamą informacija apsispręsti. Pardavimo etapai - parduodame ne prekę, o kitą žingsnį! Mokymų metu aptariami sėkmingo pardavėjo mąstymas, pardavėjo psichologija bei tipinės pardavėjų klaidos.



  • Kaip prisibelsti prie kliento piniginės?

    Seminaro metu nagrinėjamos temos: "Kas lemia pasiūlymo sėkmę?", "Pirkimo sprendimo priėmimo etapai", "Technikos, kaip teisingai atkreipti potencialaus pirkėjo dėmesį, sukelti norą, suformuoti pasitikėjimą savo preke ir paraginti pirkti", "Kaip sukurti pasiūlymą, kurio kvaila atsisakyti?", "Kaip identifikuoti savo tipinį klientą?", "Kaip parinkti geriausias pardavimo skelbimų aikšteles?", "Kaip maksimizuoti savo prekės žinomumą?", "Kaip parduoti vertę, o ne kainą?", "Pardavimo psichologija - sveikas požiūris į pardavimą".



  • Kaip pergudrauti stresą? Streso valdymo technikos

    Atpažinti stresą, jį mažinti, įveikti ir kurti jo prevencijos strategiją tampa būtina kompetencija bet kurios srities profesionalui. Kaip įveikti katastrofinį mąstymą, kaip nepanikuoti dėl smulkmenų darbe, atrodančių it dramblys, kaip ,,pasigaminti" kitus požiūrio į stresą bei jo sukėlėjus rėmus ir kaip ,,pergudrauti" stresą?

    Efektyvių elgsenos modelių strategijos.

    Šis seminaras - tai pažintis su streso prevencijos, intervencijos ir postvencijos būdų meniu.